Verhoog je vibraties in Februari!

Of je nu single bent of een relatie hebt; neem eens een intentie in gedachten en versterk je vibraties.

Het is bijna Valentijnsdag, de dag van de liefde! De een vindt het prachtig en de ander heeft er juist een hekel aan, maar richt je eens op het houden van jezelf. Reken maar dat je daar je eigen vibraties mee verhoogt!

Kijk nog even hier voor onze aanbieding voor februari ­čÖé

Wat zijn vibraties?

Vibraties zijn de frequenties die we uitzenden naar anderen, naar dingen om ons heen en het universum. Wat we uitstralen, krijgen we terug. Alles in het universum vibreert, zelfs massieve stoffen en alles heeft een eigen frequentie. Hetzelfde geldt voor energie, want alles bestaat uit verschillende energielagen. Lees er hier mee over. Wijzelf kunnen op een lage of hoge frequentie vibreren. Iemand die op een hoge frequentie vibreert voelt zich lichter en gezonder en lijkt meer positiviteit aan te trekken.

Er bestaan manieren om je vibratie te verhogen. Het vereist niet alleen dat je bereid bent om te veranderen, maar ook dat je de discipline hebt om je positieve vibratie vast te houden. Acht manieren om dat te bereiken vind je hier.

Hoe verander je je vibraties?

Het onderstaande overzicht is wat vereenvoudigd en geeft je de nodige suggesties voor verbetering:

1. Vind iets dat je oprecht mooi vindt en waardeert

– wandel door de natuur
– luister naar je favoriete muziek
– ga naar een museum of tentoonstelling
– probeer eens een sessie geluidstherapie
– onderga eens een sound healing

2. Sta eens stil bij wat je in je lichaam stopt en hoe je je erdoor voelt

– eet gezond en probeer de koolhydraten uit te sluiten
– eet veel groene bladgroenten
– drink minder koffie (caffe├»ne!)
– eet vers en consumeer zo minder conserveringsmiddelen

3. Geef jezelf de intentie om positief te zijn en gezond te leven

– check deze website voor een lijst met ‘intention power words’. Ik gebruik deze in mijn yogalessen om mijn studenten ermee te helpen
– doe wekelijks aan yoga!
– laat je op school of op je werk niet meenemen in een negatieve discussie, maar probeer de gesprekken daarentegen om te buigen naar een dankbare discussie

4. Drink meer water!

– doe geen suiker of zoetjes meer in je water. Drink het gewoon zoals het uit de kraan komt
– drink caffe├»ne vrije thee zonder suiker
– neem een literfles water mee naar je werk en probeer er per dag twee liter mee te drinken; uiteraard is je fles milieuvriendelijk

5. Doe aan meditatie en mindfulness

– probeer eens een yoga nidra les
– onderga een klankschalen meditatie als je van geluid en muziek houdt
– boek eens een sound healing sessie met stemvorken
– ga aan yoga doen en leer hoe Pranayama ademhaling werkt
– doe eens een mindful paddleboard toer
– probeer SUP yoga
– ga wekelijks aan yoga doen

6. Wees dankbaar

– we zijn waar we horen te zijn op dit moment. Accepteer dat
– leer dingen los te laten die je niet helpen of droevig maken
– dit is waar dankbaarheid kan helpen: je kijkt bij jezelf binnen en vindt zo wat resoneert in je ziel

7. Wees empathisch en behulpzaam

– overweeg eens vrijwilligerswerk dat je oprecht aanspreekt
– onderneem dingen waarmee je dankbaarheid letterlijk oefent

8. Doe aan beweging

– je hoeft niet naar de sportschool om te bewegen
– maak een wandeling of ga hardlopen
– doe 2 of 3 x per week aan yoga, of probeer Hatha yoga
– ga paddle boarden of surfen
– crossfit, kickboxen, het is allemaal prima, maar zorg ervoor dat je tussendoor aan yoga doet om je spieren soepel en flexibel te houden en blessures te voorkomen
– boek eens een priv├ę yoga sessie

Yoga Breda, altijd in beweging bij Yoga Vixen Breda!


Klik hier voor aanbiedingen

Contact

Boschstraat 42
4811 GH  Breda
  06-81049752

Social

Yoga Vixen

Whether you are a regular practitioner or completely new to the practice of yoga, come flow with Yoga Vixen at our yoga studio on de Boschstraat in Breda.